Ana içeriğe atla

Univera Çağrı Merkezi 7 Yaşında…

Univera olarak ürünlerimizde yarattığımız farkı hizmet kalitesiyle de desteklemek amacıyla 2003 yılı sonlarında çağrı merkezi departmanımızı faaliyete geçirdik. Kuruluşunda 4 kişilik bir ekip ile çalışmalarını sürdüren ekibimiz şu anda 20 kişilik bir kadro ile hem gelişmeye hem de doğru tespit ve yönlendirmeler ile ürünlerimizi geliştirmeye devam ediyor.
Son 3 yılda yaptığımız teknolojik ve insani yatırımlarla da sektörde adımızdan söz ettirmeye başlarken, gelişen trendi yakalamaya ve sektörle eş zamanlı gelişmeleri takip etmeye çaba harcadık.
2009 yılından itibaren tüm sektörlerde hissedilen ekonomik kriz neredeyse çağrı merkezlerini hiç etkilemedi. Gelişen teknoloji ile büyümeyi sürdürürken, yeni istihdamlar yaratmaya da devam etti. Sektörün yeni olduğu dönemler ile arasında ki tek fark müşterinin duruşuydu. Müşterinin tercih eden olduğu bir piyasada yeni müşteriler kazanırken, var olan müşterilerimize hizmet kalitemizle elde tutmak en önemli amacımız oldu hep...Satış sonrası verilen hizmetin her aşamasında fark yaratmamız gerektiğinin bilincinde olduk.
resim
İlk günkü heyecanla büyümeye devam ederken, hep tek noktaya odaklandık; Müşteri. Her aşamada aklımızda aynı şey oldu. Koşulsuz müşteri memnuniyeti yaratmak…

Başarının tek anahtarının memnuniyet olduğunun farkındayız; hem çalışan, hem de müşteri memnuniyeti. İnsan kaynağının ön planda olduğu kimi zaman zorlu olsa da her zaman sorun çözmenin verdiği keyifle, büyümeye, müşteri memnuniyetimizi büyütmeye kararlıyız.
Univera’yı tercih ederek ellerinde tutukları bilginin gücü, müşterilerimize hiç ağır gelmeyecek. Şirketimizin müşteriye bakan yüzü olarak Çağrı Merkezimiz ile uygulamanın her aşamasında en büyük destekçileri ve çalışma arkadaşları olmaya devam edeceğiz.
Özge AKBABA

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

UML ve Modelleme – Bölüm 4 (Class (Sınıf) Diyagramları)

Bir önceki makalemizde UML modellemede kullanılan ilk diyagram olan Use Case diyagramını incelemiştik. Bu makalemizde nesne tabanlı programlamada kullanılan sınıflar ve sınıfların arasındaki ilişkileri modelleyebileceğimiz diyagramlar olan Class(Sınıf) diyagramlarını inceleyeceğiz. UML’de sınıflar, nesne tabanlı programlama mantığı ile tasarlanmıştır. Sınıf diyagramının amacı bir model içerisinde sınıfların tasvir edilmesidir. Nesne tabanlı uygulamada, sınıfların kendi özellikleri (üye değişkenler), işlevleri (üye fonksiyonlar) ve diğer sınıflarla ilişkileri bulunmaktadır. UML’de sınıf diyagramlarının genel gösterimi aşağıdaki gibidir. Şekil 1. Class Diyagram Şekil1’de görüldüğü üzere bir dikdörtgeni 3 parçaya bölüyoruz. En üst bölüm sınıf adını, orta kısım özellik listesini (üye değişkenler) ve en son kısım, işlev listesini (üye fonksiyonlar) göstermektedir. Çoğu diyagramlarda alt iki bölüm çıkarılır. Genelde tüm özellik ve işlevler gösterilmemektedir. Ama

Yazılım Maliyet Tahmineleme Tecrübeleri

Yazılım mühendisliğinde maliyet hesabı her zaman problem olmuştur. "Bu iş kaç Adam/Gün tutar?" sorusuyla sıkça karşılaşıyoruz. Adam/gün veya Adam/ay ölçütleri bir kaynağın/kişinin belirtilen zaman dilimindeki iş gücü anlamına gelir. Tabi bu noktada yine kafa karışıklıkları başlar. 6 A/G'lik bir işi hızlandıralım diye 2 kişi ile yapmaya çalışsak ve kaynak/kod, modül, altyapı, insan vb. her bir şeyi bir kenara bıraksak, matematiksel basit formülle 6/2=3 A/G'de biter? Gerçek hayat böyle değil, öncelikle bunu anlamamız lazım. Hep şu örnek verilir; "Aynı bebeği 2 kadın birlikte daha kısa sürede doğurur mu?" Eğer bunun cevabı "Evet" ise (veya bir gün böyle bir durum ortaya çıkarsa), yazımı değiştirmem gerekecek:) Mevzu gerçekten derin...Maliyet hesabı; bulunduğunuz firmanın yazılım süreçlerini hangi methodlarla uyguladığına, ilgili işin o dönemdeki aciliyetine, (şirket yönetiminin baskısına:)) vb. bir çok duruma bağlı olabilir. Örneğin; bizim firmada e

UML ve Modelleme – Bölüm 3 (Use Case Diyagramlar)

Önceki iki makalemizde ( 1 , 2 ) UML’e genel olarak değinip ve modellemede kullanacağımız dokuz diyagram hakkında bilgiler vermiştik. Bu makalemizde Use Case diyagramından detaylı bahsedeceğiz. Öncelikle, genel Use case diyagramının tanımını hatırlayalım. “Bir kullanıcı ve bir sistem arasındaki etkileşimi anlatan senaryo topluluğudur.” Ivar Jacobson Senaryo tanımı için der ki: “Aktörle sistem arasında gerçekleştirilen, sonucunda aktöre farkedilir getirisi/ faydası oluşan etkileşimli diyalogdur. ” UML Use Case Diyagramları  sistemin işlevselliğini açıklamak amacıyla kullanılır. Sistemin birbirinden ayrı özelliklerinin detaylarını göstermekten ziyade, Use Case Diyagramlar, tüm mevcut işlevselliği göstermek için kullanılabilir. Buradaki en önemli noktalardan biri,   Use Case Diyagramlar temelde sequence diyagram ve akış diyagramlarından farklıdır. Use Case diyagramlar dört ana elemandan oluşmaktadır. Aktörler , Sistem (Proje kapsamını belirtir) , Use Caseler ve bunlar ara